Ogłoszenie o naborze ofert

Dodano dnia: 2010-05-28
2010-05-28

Ogłoszenie o naborze ofert

1. Nazwa i adres Zamawiającego:         

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
 ul. Świerkowa 60
 16-400 Suwałki

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zorganizowanie wyjazdu do Holandii  dla 40 dzieci z powiatu suwalskiego oraz 6 opiekunów

Plan wycieczki:                                       

WYJAZD DO HOLANDII        
19-28.06.2010
46 osób (40 dzieci i 6 opiekunów)
19.06.2010 (sobota)  


5.30 - podstawienie autokaru klasy turystycznej (parking przy budynku
          Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60)
6.00  - wyjazd z Suwałk do Słubic lub bliskich okolic
        - obiadokolacja i nocleg w pokojach z łazienkami

20.06.2010 (niedziela)
- Rano msza święta, śniadanie, pobranie suchego prowiantu, wykwaterowanie z  hotelu
- wyjazd do Holandii

20-26.06.2010  - pobyt w  Holandii – za stronę organizacyjną odpowiada partner  holenderski
                  
27.06.2010 (niedziela)
- rano wyjazd do Polski po śniadaniu
- przyjazd na nocleg do Polski do Słubic lub bliskich okolic, tu obiadokolacja i  nocleg w pokojach z łazienkami,
28.06.2010 (poniedziałek)
- rano śniadanie, wykwaterowanie z miejsca noclegowego
- wyjazd do Suwałk
- obiad na trasie (w połowie trasy)
- powrót do Suwałk wieczorem (parking przy  budynku Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul.Świerkowa 60)

Świadczenia łącznie:
- ubezpieczenie NNW i KL uczestników wyjazdu na cały okres wyjazdu (listę uczestników wraz z danymi niezbędnymi do ubezpieczenia  udostępni  Zamawiający)
- przewóz osób na trasie Suwałki-Landgraaf (Holandia)-Suwałki (limit 3500 km),
- autokar ma być do dyspozycji grupy na terenie Holandii (limit 1000 km),
- 2 noclegi w Słubicach lub okolicach,
- 2 obiadokolacje i 2 śniadania w Słubicach lub okolicach
- paczki prowiantowe w dniu 20.06.2010 na drogę do Holandii
- obiad na trasie w drodze powrotnej (w połowie trasy)
Uwaga! Koszty zakwaterowania i wyżywienia 2 kierowców w Holandii i w Polsce
jak również opłaty parkingowe pokrywa Zleceniodawca.


3.  Termin realizacji zamówienia: 19.06.2010 r. – 28.06.2010 r.
4 . Warunki płatności:  przelew  po realizacji zamówienia w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury.
5.  Forma złożenia oferty:

5.1 Ofertę na formularzu ofertowym należy złożyć w terminie : do dnia 07.06.2010 r. do godz.12:00
5.2  Pisemnie lub osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, pok. Nr 5
5.3  Do oferty należy dołączyć dokumenty:

    * wykonawca zobowiązany jest przedstawić program wycieczki zawierający dokładne określenie  miejsc noclegowych oraz  miejsc spożycia  obiadów, obiadokolacji i  śniadań, zgodny z proponowanymi  przez Zamawiającego terminami,
    * wykaz suchego prowiantu przewidzianego w paczkach,    
    * oświadczenie do postępowania na wybór organizatora wycieczki,
    * kopię aktualnej gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej albo kopię umowy ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie prowadzonej działalności turystycznej, o której mowa w art.5 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych  potwierdzonej za zgodność z oryginałem

6. Na wykonanie zamówienia będzie zawarta umowa.

Załączniki:
Formularz ofertowy
Oświadczenie do postępowania na wybór organizatora wycieczki
Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/ogloszenie-o-naborze-ofert-1002.htm