Informacja Starosty Suwalskiego

Dodano dnia: 2011-06-14
INFORMACJA STAROSTY SUWALSKIEGO

dotycząca przeprowadzonego naboru
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
na stanowisko:
 
inspektor
do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego
Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami


Starosta Suwalski informuje, iż osoba wybrana na stanowisko inspektora do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w  Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami  w drodze naboru ogłoszonego w dniu 29 kwietnia 2011 r. zrezygnowała z podjęcia zatrudnienia na w/w stanowisku.

W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze  została złożona 1 oferta. W związku z powyższym Starosta Suwalski nie ma możliwości zastosowania unormowań zawartych w art.15 ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.).


Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia  14 czerwca 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach

Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora
do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w  Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki
 
I.Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II.Określenie  stanowiska urzędniczego:


inspektor  do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego   
Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie wyższe geodezyjne z  3 –letnim stażem pracy,
  3. posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii:
    zakres 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i zakres 2 – rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
  4. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym -  inspektora  do spraw odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego    Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią.


2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  2. znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  3. znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
  4. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  5. znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  6. znajomość wykonywania  pomiarów techniką  RTK/GPS,
  7. znajomość pakietu Microsoft Office.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

1. Odbiór i kontrola robót geodezyjnych przekazywanych do Powiatowego  Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2. Ustalanie technologii i wytycznych dla wykonawców.
3. Prowadzenie prac zespołu uzgadniania usytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu.
4. Nadzór nad robotami wykonywanymi na rzecz Starostwa i utrzymywanie kontaktów z wykonawcami robót.
5. Prowadzenie uzgodnień dotyczących robót.
6. Udział w komisjach odbioru robót wykonywanych na rzecz Starostwa, łącznie z wykonywaniem kontroli polowej z użyciem posiadanego przez wydział sprzętu.
7. Sprawowanie nadzoru w sprawach ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych, magnetycznych.
8. Organizacja pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.

V.Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

1) kwestionariusz osobowy,*
2) list motywacyjny,
3) uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających 3 –letni staż pracy,
6) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii (zakres 1 i zakres 2),
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektora ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
8) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
9) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne  i skarbowe,
10) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

2. Dokumenty dodatkowe:

1) uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor  ds. odbioru i kontroli robót przyjmowanych do Powiatowego   Ośrodka  Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach” w terminie do dnia   1 lipca  2011r.  do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter,  pok.20).


VII. Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia  14 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 14 czerwca 2011 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu  5 lipca  2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

W dniu 6 lipca 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro, pok.127).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 8 sierpnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.


Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1)   Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. + 48 087 5659220,
2)   Dorota Szymańska– Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,
3)   Marta Emert-Żelazko – podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej,
      tel.+ 48 087 5659203.


S T A R O S T A
 
/-/ Szczepan Ołdakowski

 

kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    
 

                                     

Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/informacja-starosty-suwalskiego--1013.htm