Ogłoszenie o zamówieniu na szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osób niedowidzących z programem głośnomówiącym
Dodano dnia: 2011-09-08
Suwałki, dnia 07.09.2011r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przeprowadzenie szkolenia dla dwóch osób
z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, uczestników projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
http.//powiat.suwalski.pl/przetargi.php
4. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!”, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV), kod 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego w zakresie:
1. Szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osób niedowidzących
z programem głośnomówiącym - kod 80530000 – 8
Szkolenie przewidziane jest dla 2 osób niepełnosprawnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy.
W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.
Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 60 godzin podzielonych na część teoretyczną
i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić około 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia.
5. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ.
7. PRZEWIDYWANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca będzie realizował zamówienie od 20 września 2011r. do 31 października 2011r.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
8.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,
którzy:
8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
8.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
8.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 8.1.1 – 8.1.4 winien spełniać jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
8.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów opisanych w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca musi spełniać wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ
i wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niespełnienie wymagań powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTACJI, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia
i dokumenty :
1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, natomiast w przypadku państwowych jednostek budżetowych, oświadczenie określające podstawę prawną, która reguluje zakres jej działania.
1.3 zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy;
1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składania ofert;
1.5 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składania ofert;
1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
– wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty:
2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ).
Do ofert należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganą wiedzę i uprawnienia do przeprowadzenia takiego szkolenia.
2.2 wykaz Wykonawcy potwierdzający, że Wykonawca dysponuje odpowiednio
przygotowanymi pomieszczeniami oraz wyposażeniem zapewniającym wykonanie
zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
10. ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
12.1 Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następującego kryterium:
- Cena - 100%
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie w pokoju nr 19
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16 – 400 Suwałki,
w terminie najpóźniej do dnia 16 września 2011r. do godz. 10.00
Zewnętrzną kopertę należy zaadresować jak niżej:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świerkowa 60
16 – 400 Suwałki
Z dopiskiem:
Przetarg nieograniczony pt:
Szkolenie w ramach projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Nie otwierać przed dniem 16 września 2011r., godz. 10.30”.
13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku co do treści oferty, na podstawie, której wybrano Wykonawcę, polegającej na zmianie terminu
realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jak również Wykonawcy,
z powodu zmiany liczby osób na mniejszą, bądź większą, która będzie uczestniczyła w danym szkoleniu oraz wystąpienia zdarzeń losowych.
Suwałki, dnia 07.09.2011 r.