Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2011-10-31
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 31  października 2011 roku
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
 w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II. Określenie  stanowiska urzędniczego:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
  1. jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe kartograficzne,
  3. posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywała co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  4. posiada co najmniej jeden zakres uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,
  5. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  7. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2.    Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:
 
  1. znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  2. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
  3. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych dotyczących samorządu terytorialnego,
  5. znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  6. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
  7. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  8. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  9. znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej.

IV.    Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.

  1. Organizacja pracy i kierowanie zespołem pracowników Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
  2. Nadzór nad prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  3. Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji mapy zasadniczej.
  4. Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji operatów ewidencji gruntów.
  5. Nadzór nad tworzeniem i aktualizacja baz danych.

V.    Wskazanie wymaganych dokumentów.

         1. Dokumenty niezbędne:  

  1. kwestionariusz osobowy*
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dowodu osobistego,
  4. odpis lub  kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających czteroletni staż pracy lub potwierdzających wykonywanie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
  10. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

        2. Dokumenty dodatkowe:

    1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych kwalifikacji.

VI.    Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej” w terminie do dnia 15 listopada 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

VII.    Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 51/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 51/2011  Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu  17 listopada 2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

W dniu 18 listopada 2011r. od godz. 9.00 Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne oraz  (I piętro, pok.125).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 5 grudnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.   
                           
Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
3) Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.


             
                             WICESTAROSTA
                        /-/ Witold Kowalewski


     
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    
        
Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-w-starostwie-powiatowym-w-suwalkach-1283.htm