Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
- Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
- Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
-
jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie informatyczne z 3- letnim stażem pracy,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu (specjalności): informatyka,
- co najmniej 2 –letni staż pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość technologii sieciowych i internetowych,
- znajomość systemów operacyjnych Windows,
- znajomość zagadnień telekomunikacji przewodowej i bezprzewodowej,
- znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych,
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy –Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
- Administrowanie bazami danych znajdującymi się w Wydziale oraz zapewnienie ciągłości przepływu danych pomiędzy poszczególnymi systemami.
- Administrowanie siecią lokalną znajdującą się w Wydziale.
- Aktualizacja oprogramowania oraz struktury baz danych na podstawie materiałów dostarczanych przez autorów programów.
- Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt i prowadzącymi serwis w zakresie napraw gwarancyjnych, konserwacji oraz zakupu sprzętu.
- Współpraca z firmami dostarczającymi oprogramowanie w zakresie ewentualnych nieprawidłowości działania aplikacji.
- Nadzór nad legalnością oprogramowania komputerowego eksploatowanego w Wydziale.
- Dbanie o właściwe wykorzystanie i użytkowanie sprzętu komputerowego w Wydziale.
- Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych:
- ochrona danych przed dostępem osób nieupoważnionych
- ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją
- ochrona nośników magnetycznych i optycznych przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed przypadkowym zniszczeniem
- utrzymywanie
w tajemnicy powierzonych identyfikatorów, haseł, częstotliwości ich
zmiany oraz szczegółów technologicznych systemów, także po ustaniu
zatrudnienia w Starostwie Powiatowym
- archiwizowanie danych zgodnie z instrukcją technologiczną.
- Wdrażanie systemów informatycznych w zakresie geodezji, kartografii, gospodarki gruntami i ochrony gruntów rolnych.
- Udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału w zakresie obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz wdrożonych systemów informatycznych.
- Udział w organizowaniu przetargów na potrzeby wydziału.
- Wydawanie ramowych warunków technicznych do prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie wymaganych formatów plików i ich struktur.
- Kontrola przyjmowanych do zasobu numerycznych opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem poprawności struktury plików, atrybutów oraz topologii.
- Wprowadzanie zmian w bazach wynikających z kompleksowych modernizacji i aktualizacji zasobu na podstawie plików dostarczonych przez wykonawców.
- Wydawanie i kontrola plików SWDE wraz z analizą powstałych raportów.
- Wydawanie oraz wczytywanie danych w ogólnodostępnych formatach.
- Wskazanie wymaganych dokumentów.
- Dokumenty niezbędne:
- kwestionariusz osobowy *
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
- kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy na podobnym stanowisku.
- Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
- Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
- Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Przewidywany termin zatrudnienia: maj – czerwiec 2012 rok.
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej", w terminie do dnia
27 kwietnia 2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
(Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
- Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
- etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu,
- etap drugi - test pisemny oraz/lub rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.2.3)÷14) .
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach
http://sp-suwalki.pbip.pl), na stronie internetowej (
http://www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (
http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (
http://www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 czerwca 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Małgorzata Dorota Tumialis – Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)