Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dn. 14 grudnia 2012 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2012-12-14

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego
z dnia 14 grudnia 2012 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora - asystenta  do spraw logistyki i administracji w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju


I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II.  Określenie  stanowiska urzędniczego:

Inspektor -  asystent  do spraw logistyki i administracji
w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”
w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

0,5 etatu

Umowa na czas określony, zgodnie z  przewidywanym okresem realizacji projektu:   
ok. 24 m-cy.


III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada wykształcenie wyższe o kierunku:  administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie i marketing z 3- letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2.  Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie i marketing;
2)  co najmniej 2 - letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych;
3)  znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym;
4)  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
5)  znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
6)  znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających  z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego;
7)  znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
8)  znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
9)  znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego;
10)  znajomość podstawowych zasad przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych;
11)  znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
12)  znajomość Funduszy Strukturalnych i Inicjatyw Wspólnotowych Unii Europejskiej z ich zasadami i możliwościami wykorzystywania przez samorządy (www.mrr.gov.pl);
13)  znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013 (www.lt-pl-ru.eu).


IV.   Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

  1. Organizowanie przedsięwzięć i imprez przewidzianych w ramach projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”.
  2. Przygotowywanie sprawozdań i informacji z realizacji Projektu, wymaganych przez wytyczne i przepisy Unii Europejskiej.
  3. Współdziałanie z Partnerami Projektu, Wspólnym Sekretariatem Technicznym, administracją rządową i samorządową, instytucjami i organizacjami, z innymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu w zakresie działań wynikających z projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”.
  4. Współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi w celu promocji projektu, przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy. 
  5. Bieżące i systematyczne zapoznawanie się z aktami prawnymi obowiązującymi na stanowisku pracy.
  6. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zbioru aktów prawnych obowiązujących na  stanowisku pracy, prowadzonego w formie papierowej lub elektronicznej.
  7. Usprawnianie organizacji i formy pracy Biura Projektu .

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

1)    kwestionariusz osobowy,*
2)    list motywacyjny,
3)    kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
4)    kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy;
5)    zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor  – asystent ds. logistyki  i administracji,
6)    oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7)    oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8)    oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
  
 2. Dokumenty dodatkowe:

1)    kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych,
2)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: umowa na czas określony – przewidywany okres realizacji projektu : ok. 24 m-cy.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:
  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  styczeń – luty  2013 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.


Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor – asystent ds. logistyki i administracji w Biurze Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki” w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,” w terminie do dnia  2 stycznia 2013 r. do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

IX. Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 39/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 listopada 2012 r.  w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 49/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 14 grudnia 2012 r. zmieniające zarządzenie Nr 39/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:
1)   etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2)  etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.


Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 20 lutego 2013 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                       



Dodatkowych informacji udzielają:                                   

  1. Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju, tel. 87 5659270,
  2. Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,
  3. Konrad Charmuszko – Inspektor ds. rozwoju i współpracy regionalnej w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju, tel. 87 5659274,
  4. Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.


                       
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski








 
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    
       

Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/ogloszenie-starosty-suwalskiego-z-dn-14-grudnia-2012-r-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-starostwie-powiatowym-w-suwalkach-1615.htm