Ogłoszenie o naborze na podinspektora ds. geologii, górnictwa i gosp. wodno-ściekowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 19 lutego 2013 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
I.Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II.Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej
w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: geologia, ochrona środowiska lub średnie o kierunku: geologia, ochrona środowiska z 3- letnim stażem pracy,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: geologia,
2) co najmniej 3- letni staż pracy w administracji,
3) znajomość przepisów ustawy - Prawo geologiczne i górnicze,
4) znajomość przepisów ustawy - Prawo wodne,
5) znajomość przepisów ustawy - Prawo ochrony środowiska,
6) znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz cechach oddziaływania na środowisko,
7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
9) znajomość podstawowych zagadnień postępowania administracyjnego wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
10) znajomość podstawowych zagadnień ustawy o dostępie do informacji publicznej;
11) znajomość podstawowych zagadnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
12) znajomość podstawowych zagadnień ustawy o ochronie informacji niejawnych.
IV.Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na wydobywanie kopalin na powierzchni nie przekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nie przekraczającym 20 000 m
3.
2) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji przenoszących koncesje na rzecz innego podmiotu.
3) Prowadzenie spraw związanych z cofnięciem i wygaśnięciem koncesji.
4) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat eksploatacyjnych za wydobywanie kopalin pospolitych, oraz spraw związanych z wymierzaniem kar za wydobywanie kopalin bez koncesji lub z rażącym naruszeniem warunków koncesji.
5) Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów i dokumentacji geologicznych.
6) Prowadzanie spraw związanych z nadzorem i kontrolą w zakresie wykonywania przez przedsiębiorcę uprawnień z tytułu koncesji.
7) Prowadzenie archiwum geologicznego.
8) Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (studnie, wyloty), pobór wód podziemnych, wprowadzanie oczyszczonych ścieków do wód lub do ziemi.
9) Prowadzenie spraw związanych z wygaśnięciem, cofnięciem lub ograniczeniem pozwolenia wodnoprawnego.
10) Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy,*
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor,
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 – letni staż pracy w administracji,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności, uprawnień.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
3. Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
3) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy .
4. Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2013 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. geologii, górnictwa i gospodarki wodno-ściekowej w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa” w terminie
do dnia 5 marca 2013 r. do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 7/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 7/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 kwietnia 2013 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Stanisław Żukowski – Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Leśnictwa tel. 87 5659290,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)