Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Dodano dnia: 2014-02-21


Powiat Suwalski ogłasza przetarg nieograniczony na nadzór autorski remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.

Numer ogłoszenia: 61752 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór autorski remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie pt. Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013. w sposób i na zasadach określonych w Prawie Budowlanym z dnia 07 lipca1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz w umowie. 2. Nadzór autorski będzie obejmował specjalności: a) architektoniczną, b) drogową, c) instalacji elektrycznych, d) instalacji sanitarnych, e) konstrukcyjno - budowlaną, f) telekomunikacyjną, 3. Obowiązki Usługodawcy obejmować będą w szczególności: a) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń, b) wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym uszczegółowianie rysunków wykonawczych, c) nanoszenie poprawek lub uzupełnień na wszystkich egzemplarzach projektu, d) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, e) przedstawianie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego, f) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami, g) udział, po uprzednim pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, w naradach i komisjach technicznych, odbiorach i procedurach oraz końcowym odbiorze zadania, h) poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji między branżami lub uzupełnienie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji autorskiej, i) uczestnictwo w procesie zakupu wyposażenia kordegardy w meble, wystrój okien i innych elementów wystroju wnętrza, (doradztwo w toku udzielania zamówienia poprzez konsultacje przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników postępowań w tym zakresie), 4. W przypadku konieczności odbycia spotkania lub narady na terenie inwestycji celem wykonania któregokolwiek z w/w obowiązków, Usługodawca zobowiązuje się uczestniczyć w tych naradach w ramach uzgodnionego wynagrodzenia ryczałtowego. O konieczności udziału w naradzie Zamawiający lub wykonawca prac budowlanych powinni poinformować Usługodawcę (Projektanta) z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. W razie konieczności wynikającej z tematu narady Projektant zapewnia udział w niej projektantów poszczególnych branż. Usługodawca jest zobowiązany do obowiązkowych inspekcji w miejscu wykonywania inwestycji, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. Kwota wynagrodzenia ryczałtowego wyczerpuje wszelkie roszczenia Usługodawcy. 5. Usługodawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru autorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania. 6. W przypadku wprowadzenia zmian, wynikających z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, stanowiących istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę, Usługodawca obowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem (sporządzenie projektu zamiennego, uzgodnienia, pozwolenie na budowę). 7. Usługodawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skutki finansowe zmian proponowanych w dokumentacji w stosunku do rozwiązań poprzednich i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na ich wprowadzenie. Usługodawca poniesie wszelkie skutki finansowe zmian, które wprowadził bez wiedzy i zgody Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Usługodawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP (każdy powinien przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Usługodawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP i aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia) oraz dokument wymieniony w pkcie III.4.4., natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Usługodawcy (przedkładając dokumenty określone w pkt. III.4.1) wykazują łącznie. 2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3. Pełnomocnictwo, dotyczące przedmiotowego postępowania, musi zawierać zakres upełnomocnienia, oraz winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo, dotyczące przedmiotowego postępowania, musi zawierać zakres upełnomocnienia, oraz winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany do umowy: a) w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia - w przypadku przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych będących podstawą nadzoru autorskiego pełnionego w ramach niniejszej umowy. b) zmiana rzutująca wynagrodzenie - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT).


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach Wydział Programowania Inwestycji i Rozwoju, pokój 108, 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku w Biurze Obsługi Klienta..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Klienta w dni powszednie w godz. 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie realizowana jest w projekcie Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym-2059.htm