Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali

Dodano dnia: 2015-03-23
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali
Numer ogłoszenia: 63838 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suwałkach , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664718.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie: 1) dostosowania danych ewidencyjnych działek do standardu określonego w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.); 2) założenia ewidencji budynków i lokali; 3) opracowania numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków obrębów: Majdan, Łowocie, Pokomsze gmina Szypliszki oraz Jegliniszki, Ługiele gmina Wiżajny, powiat suwalski, województwo podlaskie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, pok.20 (Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obręb Majdan gmina Szypliszki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 obręb Łowocie gmina Szypliszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 obręb Pokomsze gmina Szypliszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 obręb Jegliniszki gmina Wiżajny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 obręb Ługiele gmina Wiżajny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/modernizacja-operatu-ewidencji-gruntow-i-zalozenie-ewidencji-budynkow-i-lokali-2414.htm