Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na realizację zadania Modernizacja operatu ewidencji....

Dodano dnia: 2015-04-28
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suwałkach , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664718.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie: 1) dostosowania danych ewidencyjnych działek do standardu określonego w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015 r., poz. 542). 2) założenia ewidencji budynków i lokali, 3) opracowania numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków obrębu Przejma Mała gmina Szypliszki oraz obrębów: Okrągłe, Zarzecze Jeleniewskie, Rutka gmina Jeleniewo, powiat suwalski, województwo podlaskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        spełnia - nie spełnia

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

    zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 95
    2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, pok. 20 (Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obręb Przejma Mała gmina Szypliszki.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 95
        2. Okres gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 obręb Okrągłe gmina Jeleniewo.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 95
        2. Okres gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 obręb Zarzecze Jeleniewskie gmina Jeleniewo.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 95
        2. Okres gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 obręb Rutka gmina Jeleniewo.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 95
        2. Okres gwarancji - 5



Link do ogłoszenia opublikowanego w BZP


Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/ogloszenie-o-przetargu-ustnym-nieograniczonym-na-realizacje-zadania-modernizacja-operatu-ewidencji-2449.htm