Nabór na stanowisko inspektora ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Dodano dnia: 2015-08-05
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach


Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko inspektora  ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II.  Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

1 etat – pełny wymiar czasu pracy


III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
  1. jest obywatelem polskim;
  2. posiada wykształcenie wyższe geodezyjne  z  3 – letnim stażem pracy;
  3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów;
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne;
  2. ukończony kurs lub studia podyplomowe w zakresie: gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;
  3. co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;
  4. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
  5. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  6. znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy  -  Kodeks postępowania administracyjnego;
  7. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  8. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  9. znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  10. znajomość ustawy- Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  11. znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  12. znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.


IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1.Prowadzenie spraw związanych z:
    1) zezwoleniami na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,
    2) rekultywacją i zagospodarowaniem gruntów związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów,
    3) naradami koordynacyjnymi i opiniowaniem decyzji o warunkach zabudowy.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

1) kwestionariusz osobowy;*
2) list motywacyjny;
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko);
4) kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy;
5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora;
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;*
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe;*
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;*
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;*

2. Dokumenty dodatkowe:

1)  kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż w administracji samorządowej;
2)  kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu lub studiów podyplomowych z zakresu gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.

3. Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze;
2)  pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
3) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

4. Przewidywany termin zatrudnienia:  wrzesień  2015 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,” w terminie do dnia 20 sierpnia 2015 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

IX. Inne informacje.

       
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:
1)  etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2)  etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 15 października 2015 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.   


Dodatkowych informacji udzielają:                                   

  1. Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami; tel. 87 5659220,
  2. Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,
  3. Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.


* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta      w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-klasyfikacji-rekultywacji-i-ochrony-gruntow-w-wydziale-geodezji-katastru-i-gospodarki-nieruchomosciami-2515.htm