Nabór na stanowisko inspektora ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano dnia: 2015-08-05
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- jest obywatelem polskim;
- posiada wykształcenie wyższe geodezyjne z 3 – letnim stażem pracy;
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne;
- ukończony kurs lub studia podyplomowe w zakresie: gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;
- co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
- znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
- znajomość ustawy- Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1.Prowadzenie spraw związanych z:
1) zezwoleniami na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,
2) rekultywacją i zagospodarowaniem gruntów związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów,
3) naradami koordynacyjnymi i opiniowaniem decyzji o warunkach zabudowy.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy;*
2) list motywacyjny;
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko);
4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy;
5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora;
6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;*
7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe;*
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;*
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;*
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż w administracji samorządowej;
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu lub studiów podyplomowych z zakresu gleboznawstwo, gleboznawcza klasyfikacja gruntów;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
3. Specyfika pracy na stanowisku:
1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze;
2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
3) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
4. Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2015 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. klasyfikacji, rekultywacji i ochrony gruntów
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,” w terminie do dnia 20 sierpnia 2015 r., do godz. 9
00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 23/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 4 sierpnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 15 października 2015 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
-
Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami; tel. 87 5659220,
-
Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,
-
Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.
*
kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie
Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie
internetowej (www.powiat.suwalski.pl
) lub w Biurze Obsługi Klienta w
Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)