Nabór na stanowisko inspektora ds. kultury i sportu - samodzielne stanowisko pracy

Dodano dnia: 2015-11-10

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 10 listopada 2015 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora ds. kultury i sportu- samodzielne stanowisko pracy

I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. kultury i sportu – samodzielne stanowisko pracy

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, administracja z 3 – letnim stażem pracy,

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor ds. kultury i sportu,

5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) wykształcenie wyższe magisterskie: pedagogika, administracja

2) co najmniej 2 –letni staż pracy w administracji samorządowej (urząd marszałkowski, starostwo powiatowe, urząd gminy),

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

8) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

9) znajomość podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych – wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych,

10) znajomość niżej wymienionych ustaw w zakresie zadań publicznych wykonywanych przez samorząd terytorialny:

a) ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

b) ustawy o bibliotekach,

c) ustawy o muzeach,

d) ustawy o kinematografii,

e) ustawy o sporcie,

f) ustawy - Prawo o stowarzyszeniach.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1. Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem instytucji kultury oraz muzeów.

2. Wydawanie decyzji o zabezpieczeniu dobra kultury.

3. Ochrona dóbr kultury w zakresie przewidzianym ustawą oraz innymi przepisami.

4. Wspieranie społecznego ruchu kulturalnego.

5. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i prowadzeniem powiatowej biblioteki

publicznej.

6. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawie informacji o wpisach

do rejestru zabytków znajdujących się na terenie Powiatu.

7. Umieszczanie na zabytkach nieruchomych odpowiednich znaków i zapisów.

8. Prowadzenie spraw związanych z ewidencja uczniowskich klubów sportowych oraz

klubów sportowych mających siedzibę na terenie powiatu suwalskiego.

9. Prowadzenie działalności związanej ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością

uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych.

10.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem, pozbawianiem uczniów stypendiów

sportowych za osiągniecia sportowe.

11.Organizacja i współorganizacja imprez sportowych o zasięgu powiatowym.

12.Analizowanie możliwości pozyskania środków krajowych i UE dotyczących finansowania

zadań z zakresu kultury i sportu.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:

1) kwestionariusz osobowy ;*

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),

4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy,

5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora*,

6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,*

7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,*

8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*

2. Dokumenty dodatkowe:

1) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż w administracji samorządowej,

2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
    a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze,

2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

3) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2015 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. kultury i sportu” .

w terminie do dnia 26.11.2015 r., do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

IX. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 33/2015 Starosty Suwalskiego z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty niezakwalifikowane do etapów naboru należy odbierać osobiście od dnia 1.02.2016 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowych informacji udzielają:

1) Witold Kowalewski – Wicestarosta Suwalski; tel. 87 5659203,

2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)


Wydruk ze strony http://www.archiwumpowiat.suwalski.pl/nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-kultury-i-sportu---samodzielne-stanowisko-pracy-2580.htm