I Powiatowy Konkurs Plastyczny ph. Matematyka w sztuce ludowej
Dodano dnia: 2015-05-29
18 maja 2015 r. w Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach odbyło się podsumowanie
I Powiatowego Konkursu Plastycznego ph. Matematyka w sztuce ludowej.
Konkurs
skierowany był do uczniów kl. IV-VI szkół podstawowych i gimnazjów z terenu
powiatu suwalskiego i Suwałk. Celem przyświecającym organizatorom było rozbudzenie zainteresowań kulturą ludową naszego regionu, popularyzacja matematyki i sztuki ludowej oraz powiązań między nimi, interpretacja plastyczna matematycznej sztuki ludowej, zachęcenie do samodzielnego poszukiwania informacji o rękodziele ludowym.
Komisja w składzie: Mieczysław Iwaszko – instruktor Pracowni Sztuk Plastycznych SOK, Anna Gawlińska – wicedyrektor Zespołu Szkół nr 3 w Suwałkach, Marzena Bizoń – nauczyciel matematyki w Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach, postanowiła przyznać następujące nagrody:
w kategorii szkół podstawowych: I miejsce – Weronika Buziuk i Piotr Barszczewski - SP nr 11 w Suwałkach, II miejsce – Karolina Milewska i Kamil Sawicki - SP nr 11 w Suwałkach, III miejsce – Zuzanna Strzyżewska - SP nr 11 w Suwałkach, Wyróżnienia – Angelika Sawicka, Zuzanna Łangowska, Patrycja Brzozowska - SP w Rutce – Tartak, Dominika Chmielewska, Dominik Mańkowski, Weronika Frankiewicz, Izabela Borkowska - SP nr 11 w Suwałkach;
w kategorii gimnazjów: I miejsce – Agnieszka Zdancewicz - Gimnazjum w Rutce – Tartak, Michał Andruszkiewicz -Gimnazjum w Jeleniewie, II miejsce – Katarzyna Trusiło i Weronika Andruszkiewicz -Gimnazjum nr 7 w Suwałkach, III miejsce – Sylwia Murawka - Gimnazjum nr 5 w Suwałkach, Angelika Jendzul - Gimnazjum nr 7 w Suwałkach, Wyróżnienia – Natalia Aniołowska i Aleksandra Biłbak - Gimnazjum w Rutce – Tartak, Natalia Jabłońska - Gimnazjum nr 7 w Suwałkach, Lena Natalia Szostakowska - Gimnazjum nr 5, Kamil Waszkiewicz - Gimnazjum w Jeleniewie.
Organizatorem konkursu był Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach. Patronat nad konkursem sprawowali: Starosta Suwalski, Prezydent Miasta Suwałki oraz Suwalski Ośrodek Kultury.
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.