Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Gosp. Nieruchomościami
drukuj

Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Gosp. Nieruchomościami

Dodano dnia: 2011-09-09
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach


Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II.  Określenie  stanowiska urzędniczego:

inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
  1. jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
  3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
  1. znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
  4. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
  5. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  6. znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  7. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  8. co najmniej roczny staż pracy w administracji

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

  1. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowania, najem i dzierżawę.
  2. Przygotowanie umów dzierżawnych i rozliczanie kosztów.
  3. Ustalanie wysokości odszkodowania za nieruchomości przyjęte na rzecz Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego i przygotowywanie decyzji.V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.


1. Dokumenty niezbędne:  
  1. kwestionariusz osobowy *
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dowodu osobistego,
  4. odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
  5. kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,
  7. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
  1. kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż pracy w administracji,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI.    Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia  23 września 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

VII.    Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 45/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 45/2011  Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 26 września 2011 roku  w godz. 900 – 1400.

W dniu 27 września  2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 października 2011 r. w pok. 123  (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.


Dodatkowych informacji udzielają:                                   
  1. Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
  2. Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
  3. Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.



S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski


* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20).    
BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU