Strona Główna » Poprzednia strona » Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Gosp. Nieruchomościami
Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Gosp. Nieruchomościami
Dodano dnia: 2011-09-09
O G Ł O S Z E N I E Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 roku o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
jest obywatelem polskim,
posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
co najmniej roczny staż pracy w administracji
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowania, najem i dzierżawę.
Przygotowanie umów dzierżawnych i rozliczanie kosztów.
Ustalanie wysokości odszkodowania za nieruchomości przyjęte na rzecz Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego i przygotowywanie decyzji.V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
kwestionariusz osobowy *
list motywacyjny,
kserokopia dowodu osobistego,
odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku,
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż pracy w administracji,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw gospodarowania nieruchomością Skarbu Państwa w Budzisku w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia 23 września 2011 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 45/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 45/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 8 września 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 26 września 2011 roku w godz. 900 – 1400.
W dniu 27 września 2011r. od godz. 900 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 14 października 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20).