Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
drukuj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2013-10-11
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 11 października  2013 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora ds. obsługi klienta  w Biurze Obsługi Klienta
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki

I. Nazwa i adres jednostki:


Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta

1 etat - pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
  1. jest obywatelem polskim;
  2. posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
  3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor ds. obsługi klienta;
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2.    Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie;
  2. co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta;
  3. doświadczenie zawodowe w samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy);
  4. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
  5. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  6. znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających  z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem:
  1. właściwości organów,
  2. załatwiania spraw,
  3. doręczenia,
  4. terminów;
  1. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  2. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  3.  znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  4. znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

IV.    Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

  1. Udzielania kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej spraw.
  2. Wydawania wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu i ewentualnym kompletowaniu załączników.
  3.  Udzielania pomocy przy pisaniu podań, składaniu wniosków  i innych czynności administracyjnych.
  4.  Udzielania informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów i instytucji.
  5.  Prowadzenia kancelarii Starostwa Powiatowego (zgodnie z instrukcją kancelaryjną):
  • przyjmowanie i ekspedycja korespondencji należącej do właściwości Starostwa,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji i przesyłek,
  • przekazywanie bezpośrednio po zarejestrowaniu komórkom organizacyjnym wniosków/podań/pism (nie wymagających dekretowania przez Starostę lub Wicestarostę).
  1. Łączenia rozmów telefonicznych.
  2. Udzielania informacji Klientom urzędu oraz kierowania ich do właściwych  komórek organizacyjnych
  3. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją Kart  Informacyjnych zgodnie z przyjętymi procedurami postępowania.
  4. Przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
  5. Organizacja przekazania korespondencji powiatowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom znajdującym się na terenie miasta Suwałki.
  6. Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
  7. Znajomości aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z zakresem czynności oraz  funkcjonowaniem samorządu powiatowego.

V.   Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

  1.  kwestionariusz osobowy,*
  2. list motywacyjny,
  3.  kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
  4.  kserokopie dokumentów potwierdzających 3-letni staż pracy;
  5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor ds. obsługi klienta,
  6.  oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
  8.  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10.  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
  
2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta,
  2.  kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w urzędach samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.


  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.


  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:
  1.  praca na parterze budynku posiadającego podjazd,
  2. praca wymaga przemieszczania po kondygnacjach budynku, w którym nie   ma windy,
  3. umiejętność dobrej komunikacji werbalnej nie obarczonej wadą wymowy,
  4. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
  1. Przewidywany termin zatrudnienia:  listopad  2013 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta”, w terminie do dnia 29 października 2013 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).


IX. Inne informacje.    
  

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1)   etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2)   etap drugi -  test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 grudnia 2013 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.                   

Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1)    Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252,
2)    Szymon Grzędziński – Inspektor ds. informacji teleinformatycznej, tel. 87 5659202,
3)    Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250.

S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski

 
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)  
BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU