Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Dodano dnia: 2013-10-11
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 11 października 2013 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
jest obywatelem polskim;
posiada wykształcenie wyższe z 3- letnim stażem pracy,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – inspektor ds. obsługi klienta;
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
wykształcenie wyższe magisterskie;
co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta;
doświadczenie zawodowe w samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy);
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem:
właściwości organów,
załatwiania spraw,
doręczenia,
terminów;
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Udzielania kompleksowej informacji w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej spraw.
Wydawania wniosków oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu i ewentualnym kompletowaniu załączników.
Udzielania pomocy przy pisaniu podań, składaniu wniosków i innych czynności administracyjnych.
Udzielania informacji na temat lokalizacji i czasu pracy innych urzędów i instytucji.
Prowadzenia kancelarii Starostwa Powiatowego (zgodnie z instrukcją kancelaryjną):
przyjmowanie i ekspedycja korespondencji należącej do właściwości Starostwa,
prowadzenie ewidencji korespondencji i przesyłek,
przekazywanie bezpośrednio po zarejestrowaniu komórkom organizacyjnym wniosków/podań/pism (nie wymagających dekretowania przez Starostę lub Wicestarostę).
Łączenia rozmów telefonicznych.
Udzielania informacji Klientom urzędu oraz kierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych
Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją Kart Informacyjnych zgodnie z przyjętymi procedurami postępowania.
Przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Organizacja przekazania korespondencji powiatowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom znajdującym się na terenie miasta Suwałki.
Przygotowania projektów aktów prawnych związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
Znajomości aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z zakresem czynności oraz funkcjonowaniem samorządu powiatowego.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
kwestionariusz osobowy,*
list motywacyjny,
kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: inspektor ds. obsługi klienta,
oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
2. Dokumenty dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy związany z bezpośrednią obsługą klienta,
kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w urzędach samorządowej administracji publicznej (starostwo powiatowe, urząd marszałkowski, urząd gminy),
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
Specyfika pracy na stanowisku:
praca na parterze budynku posiadającego podjazd,
praca wymaga przemieszczania po kondygnacjach budynku, w którym nie ma windy,
umiejętność dobrej komunikacji werbalnej nie obarczonej wadą wymowy,
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2013 rok.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta”, w terminie do dnia 29 października 2013 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
IX. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 38/2013 Starosty Suwalskiego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,
2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 grudnia 2013 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252,
2) Szymon Grzędziński – Inspektor ds. informacji teleinformatycznej, tel. 87 5659202,
3) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)