Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
drukuj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2014-02-28

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Suwalskiego

z dnia 28 lutego 2014 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Starostwie Powiatowym

w Suwałkach

 


Starosta Suwalski

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora - koordynatora projektu w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

 


I. Nazwa i adres jednostki:

 

Starostwo Powiatowe w Suwałkach

ul. Świerkowa 60

16-400 Suwałki

 

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

 

Inspektor – koordynator projektu

w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju

0,5 etatu

Umowa na czas określony, zgodnie z przewidywanym okresem realizacji projektu:

ok. 6 m-cy.

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim;

2) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie i marketing z 3 – letnim stażem pracy;

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym: inspektor – koordynator projektu;

5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja, ekonomia, prawo, marketing i zarządzanie;

2) co najmniej 5 – letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych;

3) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;

4) znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym;

5) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;

6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

7) znajomość ogólnych zasad postępowania administracyjnego wynikających z ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego;

8) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;

9) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;

10) znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego;

11) znajomość podstawowych zasad przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych;

12) znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;

13) znajomość Funduszy Strukturalnych i Inicjatyw Wspólnotowych Unii Europejskiej z ich zasadami i możliwościami wykorzystywania przez samorządy (www.mrr.gov.pl);

14) znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska – Rosja 2007-2013 (www.lt-pl-ru.eu);

15) znajomość Programu Współpracy Transgranicznej Litwa – Polska

(http://www.lietuva-polska.eu).

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1. Organizowanie przedsięwzięć i imprez przewidzianych w ramach projektu „Historia ożywa dziś”

2. Współdziałanie z Partnerami Projektu, Wspólnym Sekretariatem Technicznym,

administracją rządową i samorządową, instytucjami i organizacjami, z innymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu w zakresie działań wynikających z projektu.

3. Współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi w celu promocji projektu.

4. Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zakresem

obowiązków na stanowisku pracy.

5. Bieżące i systematyczne zapoznawanie się z aktami prawnymi obowiązującymi na

stanowisku pracy.

6. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zbioru aktów prawnych obowiązujących na

stanowisku pracy, prowadzonego w formie papierowej lub elektronicznej.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:

1) kwestionariusz osobowy ;*

2) list motywacyjny;

3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko);

4) kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy;

5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku inspektora – koordynatora projektu;

6) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;*

7) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe;*

8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;*

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;*

10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

2. Dokumenty dodatkowe:

1) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5 - letni staż pracy przy realizacji projektów unijnych;

2) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż w administracji samorządowej;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%.
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: umowa na czas określony – przewidywany okres realizacji projektu : ok. 6 m-cy.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:

1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy;

2) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;

3) bezpośredni kontakt z innymi samorządami i podmiotami zagranicznymi – na rzecz realizacji zadań w projekcie oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu;

4) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy (w tym poza godzinami pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy).

  1. Przewidywany termin zatrudnienia: marzec - kwiecień 2014 rok.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: inspektor – koordynator projektu w Wydziale Programowania, Inwestycji i Rozwoju,” w terminie do dnia 19 marca 2014 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

IX. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 7/2014 Starosty Suwalskiego z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 7/2014 Starosty Suwalskiego z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:

1) etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu oraz wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu,

2) etap drugi - test pisemny lub/oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu naboru zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.

Osoby, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu – nie będą powiadamiane.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 28 kwietnia 2014 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowych informacji udzielają:

1) Teresa Zwolan – Naczelnik Wydziału Programowania, Inwestycji i Rozwoju,

tel. 87 5659270,

2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel. 87 5659250,

3) Konrad Charmuszko – Kierownik Projektu „Aktywna młodzież ożywia zabytki”,

tel. 87 5659244,

4) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel. 87 5659252.

                                                                        S T A R O S T A
                                                                          
                                                              /-/ Szczepan Ołdakowski

.

* kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczenia - do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl ) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)


BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU