Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
drukuj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2011-10-31
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 31 października  2011 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
 w Starostwie Powiatowym w Suwałkach


Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora ds. prowadzenia ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami


I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

II. Określenie  stanowiska urzędniczego:

podinspektor do spraw prowadzenia ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej  w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

wymiar - 1 etat

   
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
    1. jest obywatelem polskim,
    2. posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z 3 –letnim stażem pracy,
    3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. prowadzenia ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej,
    5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
 
    1. znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    2. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
    3. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
    4. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    5. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

    1. Organizacja pracy Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej.
    2. Udział w odbiorze robót geodezyjnych i kartograficznych.
    3. Współudział w tworzeniu i aktualizacja baz danych Systemu Informacji Terenowej (SIT)

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

    1. kwestionariusz osobowy*
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
    5. kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
    6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. prowadzenia ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej ,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
    9. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

2. Dokumenty dodatkowe:

  1.  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.


VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw prowadzenia ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia  15 listopada 2011r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).


VII. Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 52/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 52/2011  Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu 22 listopada 2011 roku  w godz. 900 – 1400.

W dniu 23 listopada 2011r. od godz. 900  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 5 grudnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.


Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
3) Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.



WICESTAROSTA
/-/ Witold Kowalewski


 
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    
        
BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU