Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
drukuj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2011-11-09
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 9 listopada 2011 roku

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach



Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora do spraw katastru
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki


II. Określenie stanowiska urzędniczego: 

podinspektor do spraw katastru
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

wymiar - 1 etat

zatrudnienie od 1 stycznia 2012r.


III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:


Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

    1. jest obywatelem polskim,
    2. posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z 3 –letnim stażem pracy,
    3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora ds. katastru,
    5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

    1. znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    2. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
    3. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
    4. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.


IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

    1. wykonywanie wykresów i kopii map ewidencji gruntów i budynków,
    2. prowadzenie rejestru nieruchomości,
    3. tworzenie i udostępnianie baz danych dotyczących powszechnej taksacji nieruchomości.


V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:

    1. kwestionariusz osobowy*
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
    5. kserokopia dokumentów potwierdzających 3 - letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
    6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. katastru,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
    9. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

2. Dokumenty dodatkowe:

 -
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.


Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw katastru, w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia 30 listopada 2011r. do godz. 9.00 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).

VII. Inne informacje. 

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 57/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 57/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 6 grudnia 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.


W dniu 7 grudnia 2011r. od godz. 9.00 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (pok. 125).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 2 stycznia 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.

Dodatkowych informacji udzielają:
    1. Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
    2. Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
    3. Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.


S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski





* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)




BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU