Ogłoszenie PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, zwraca się z zapytaniem o cenę na wykonanie przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączonym formularzu oferty, dla projektu "KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!", w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uprzejmie proszę o przesłanie oferty na numer tel. 0 87 565 92 80, fax. 087 565 92 84 lub adres e-mail: pcpr@powiat.suwalski.pl
Ofertę należy dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, pok. 5.
Ewentualne pytania proszę kierować do biura projektu pod numer tel. 087 565 92 88.
Formularz ofertowy
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Suwałkach
Ul. Świerkowa 60, 16 - 400 Suwałki
2. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjnych dla projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!" w postaci:
- długopis z logo (czarny, zieleń, bordo, granat) -100 szt.
- notesy z logo (rozmiar: 15 cm - 10 cm)- 100 szt.
- teczka (format A4 )-100 szt.
- kubki z logo (wzór w załączeniu) - 100 szt.
- smycz szeroka z logo - 100 szt.
Zleceniodawca dopuszcza możliwość złożenia oferty cząstkowej na wybrane materiały promocyjne.
3. Termin wykonania zamówienia, 30.06.09r - 31.07.2009r.
4. Warunki płatności: przelewem w ciągu 7 dni po:
- wystawieniu rachunku
- dostarczeniu materiałów promocyjnych.
- otrzymaniu środków finansowych
przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Suwałkach z Urzędu Marszałkowskiego
w Białymstoku,
5. Forma złożenia oferty.
Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 15.07.09r. do godz. 15.00:
- listownie lub osobiście na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.
Świerkowa 60, 16 - 400 Suwałki, pok.
nr 5,
- faksem na numer: 087 565 92 84
- w wersji elektronicznej na e - mail: pcpr@powiat.suwalski.pl
6. Nazwa i adres wykonawcy:
-Nazwa/nazwiska
..............................................................................................................................................
-Adres
..............................................................................................................................................
-NIP
..............................................................................................................................................
-Nr rachunku bankowego
..............................................................................................................................................
7.
Oferuję
wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1 szt. /zł brutto (słownie)
...............................................................................................................................................
- długopis z logo kolor (czarny, c. zieleń, bordowy-metalowy) - 100 szt.
...............................................................................................................................................
- notesy z logo kolor(rozmiar: 15 cm - 10 cm)- 100 szt.
...............................................................................................................................................
- teczka - 100 szt.
...............................................................................................................................................
- kubki z logo kolor ( wzór w załączeniu) - 100 szt.
...............................................................................................................................................
- smycz szeroka z logo kolor - 100 szt.
...............................................................................................................................................
- oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: całość /zł brutto (słownie)
...............................................................................................................................................
8. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem oferty i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
................................................ ..............................................
(miejscowość) (data)
.............................................
(podpis)