Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
drukuj

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Dodano dnia: 2011-06-06

Ogłoszenie Starosty Suwalskiego z dnia  3 czerwca 2011 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach

Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
młodszego referenta
do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku
 oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
w Wydziale Finansowo-Budżetowym
w Starostwie Powiatowym w Suwałkach, ul. Świerkowa 60,
16-400 Suwałki


I.Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach 

ul. Świerkowa 60 16-400 Suwałki

II.Określenie  stanowiska urzędniczego:

Młodszy referent do spraw rozliczeń nieruchomości w Budzisku (0,5 etatu) oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej (0,5 etatu) w Wydziale Finansowo-Budżetowym
1 etat – pełny wymiar czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie średnie ekonomiczne,
  3. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - młodszego referenta  w Wydziale Finansowo-Budżetowym,
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.


2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,
  3. biegła znajomość obsługi programów: finansowo-księgowego INFO-SYSTEM oraz Exel,
  4. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
  5. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
  6. znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
  7. znajomość przepisów o samorządzie powiatowym,
  8. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  9. znajomość podstawowych przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.


IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym.

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej rachunku dochodów Starostwa Powiatowego.
  2. Terminowe przekazywanie dochodów budżetowych.
  3. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie podatku od towarów i usług.
  4. Sporządzanie deklaracji VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości Skarbu Państwa w Budzisku.
  7. Windykacja należności budżetowych.
  8. Zastępstwo podczas nieobecności pracownika ds. obsługi kasowej.


V. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:  

  1. kwestionariusz osobowy *
  2. list motywacyjny,
  3. uwierzytelniona kserokopia dowodu osobistego
  4. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: młodszego referenta ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  6. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 
2. Dokumenty dodatkowe:

 

  1. uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy w administracji na podobnym stanowisku,
  3. uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.


VI.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.


Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem  „Nabór na  stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. rozliczeń nieruchomości w Budzisku oraz księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Wydziale Finansowo-Budżetowym w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach” w terminie do dnia  20 czerwca 2011r. do godz. 9.00  do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta –parter,  pok.20).

VII. Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr  35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na  stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr  35/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 3 czerwca 2011 roku  w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego  naboru na  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 roku. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną  drogą elektroniczną  lub telefonicznie w dniu  21 czerwca 2011 roku  w godz. 9.00 – 14.00.

W dniu 22 czerwca 2011r. od godz. 9.00  Komisja  prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne (I piętro , pok.125).

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/)  oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 lipca 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.


Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1) Cezary Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
2) Ewa Kamińska – Główny Księgowy, tel.+ 48 087 5659262,
2) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.


S T A R O S T A
 
/-/ Szczepan Ołdakowski



* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    

BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU