Zaproszenie do składania oferty na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w zakresie wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach w latach 2015 – 2018.
Tablice rejestracyjne winny spełniać wymogi określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.).
Przewidywana ilość tablic do zamówienia w latach 2015 – 2018 przedstawia się następująco:
- tablice samochodowe (jednorzędowe i dwurzędowe) - 15.000 szt
- tablice motocyklowe - 1.400 szt
- tablice motorowerowe - 700 szt
1. Do oferty należy dołączyć
następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność
z oryginałem kserokopie:
1) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” ( Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy,
2) Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie zgodności tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia lub materiałów służących do ich produkcji z obowiązującymi normami,
3) wykaz dostaw (co najmniej dwie)
wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, polegających na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych o wartości
100.000 zł brutto
i dwie referencje od odbiorców ujętych w
wykazie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia 16.02.2015 r. do dnia 15.02.2018 r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
3. Z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia i spełni warunki określone przez Zamawiającego zostanie zawarta umowa w zakresie wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
4. Warunki płatności – 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
5. Ofertę należy złożyć do dnia 5 lutego 2015 roku do godziny 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Interesanta.
6. Ofertę, której wzór stanowi
załącznik nr 1 do zaproszenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej
napisem „Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki” z dopiskiem „Oferta na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa
Powiatowego
w Suwałkach”.
Spis załączników:
1) załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
2) załącznik Nr 2 – Wykaz usług,
3) załącznik Nr 3 – Wzór umowy