Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Zapytanie o cenę
drukuj

Zapytanie o cenę

Dodano dnia: 2015-03-10
ZAPYTANIE O CENĘ

Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.)

Zapytanie ofertowe prowadzone jest w uproszczonym postępowaniu w formie rozeznania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

I.    INFORMACJE OGÓLNE
Starostwo Powiatowe w Suwałkach zaprasza do złożenia ofert na „Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg  terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. nr 143, poz. 846)”.
1.    Do niniejszego postępowania mają zastosowanie zapisy art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
2.    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.    NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Suwalski
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
Tel./ fax  87 565 9245, 
adres internetowy: www.powiat.suwalski.pl
NIP: 844-102-80-32

III.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg terenu Powiatu Suwalskiego i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. D.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm. oraz w  rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r. nr 143, poz. 846).
1.1. Wykonawca w ramach realizacji usługi na przechowywanie pojazdów musi:
a) zobowiązać się realizować usunięcie i parkowanie pojazdu na podstawie pisemnych dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu, które zostały wydane przez podmioty, które zostały określone w art. 130a ust. 4 ustawy  Prawo o ruchu drogowym.
b) prowadzić pisemną lub komputerową ewidencję dyspozycji  umożliwiającą uzyskanie przez Zamawiającego w każdym czasie danych dotyczących ilości i czasu przechowywania pojazdów,
c) poddawać się kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej w okresie wykonywania usługi,
d) realizować każde zlecenie umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym w każdym dniu i w każdym czasie tzn. także w nocy oraz w dni wolne od pracy, niedziela i święta,z każdego miejsca, tj.
  • dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu z miejsca przebywania pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 min,
  • przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
  • załadunek pojazdu (części pojazdu na zestaw holujący),
  • uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów,
  • dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony,
  • rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy,
  • przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,
e) wydawać pojazdy osobom uprawnionym, po uprzednim uiszczeniu opłaty na rzecz Starostwa Powiatowego w Suwałkach z parkingu strzeżonego codziennie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym;
f) powiadomić Starostwo Powiatowe w Suwałkach oraz podmiot który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie trzech miesięcy (termin określony w art. 130a ust. 10 ustawy);

1.2. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w tą usługę:
  • dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi,
  • dojazd do miejsca zdarzenia podjęcie czynności załadunku pojazdu - odstąpienie od usługi.
1.3. Wykonawca świadczący usługi ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną przed właścicielem pojazdu z tytułu uszkodzenia, utraty pojazdu lub ładunku przewożonego pojazdem.

IV.    TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA      
Od dnia 06.04.2015 r. do dnia 06.03.2018 r.

V.    OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy – zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia  6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.);

2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje urządzeniami - pojazdami w celu realizacji zamówienia:

1) dysponuje minimum 2 oznakowanymi pojazdami przystosowanymi do usuwania z każdego miejsca wskazanego przez uprawniony podmiot (np. Policjanta) pojazdów o dmc. do 3,5 t, oraz minimum 1 pojazdem do usuwania z każdego miejsca wskazanego przez uprawniony podmiot (np. Policjanta): samochodów o dmc. powyżej 3,5t, tj. samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych  i naczep, spełniających standardy pojazdu specjalnego z przeznaczeniem pomoc drogowa z aktualnymi wpisami w dowodach rejestracyjnych. Pojazdy muszą być wyposażone i oznakowane zgodnie z § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.  w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.),

2) dysponuje parkingiem,  na którym będą przechowywane zatrzymane pojazdy, który musi być:
- czynny całą dobę,
- ogrodzony,
- utwardzony,
- oświetlony,
- monitorowany lub dozorowany przez całą dobę,
- posiadać minimum 10 miejsc do parkowania pojazdów o dmc. do 3,5 t,
- posiadać minimum 3 stanowiska do parkowania pojazdów o dmc. powyżej 3,5 t,
- dysponować co najmniej 3 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniami czynników atmosferycznych,
- lokalizacja parkingu, w takim miejscu, aby dojazd na wskazane miejsce nie przekraczał 60 minut.

3. Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000 zł.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

VI.  INFORMACJE O DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
  2. Szczegółowy formularz cenowy – załącznik nr 2.
  3. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3.
  4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
    a) wykaz pojazdów samochodowych niezbędnych do wykonania usługi objętej postępowaniem – załącznik nr 4,
    b) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje parkingiem spełniającym wymagania określone w zapytaniu ofertowym wraz z informacją o podstawie do dysponowania nieruchomością na której zlokalizowany jest parking – załącznik nr 5.
  5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


VII.  OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Kryterium wyboru oferty jest cena 100%.

VIII.  OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wg formularza cenowego: należy obliczyć sumę sum iloczynów ilości każdego rodzaju  pojazdu i ceny za usunięcie pojazdu, ilości dni przechowywania pojazdu na parkingu i ceny za dobę przechowywania w/g zasady, tj. obliczyć:
1.1. Iloczyn ceny za usunięcie danego rodzaju pojazdu i ilości pojazdu danego rodzaju (ilości podane dla każdego rodzaju pojazdu służą jedynie do obliczenia ceny oferty);
1.2. Iloczyn ceny za dobę parkowania dla danego rodzaju pojazdu i ilość dni przechowywanych danego rodzaju pojazdu (ilości dni przechowywania danego pojazdu służą jedynie do obliczenia ceny oferty);
1.3. Sumę (iloczynów) wartości za usunięcie danego rodzaju pojazdu i wartości za przechowywanie danego rodzaju pojazdu;
1.4. Sumę sum iloczynów wszystkich rodzajów pojazdów.

2. Łączna cena ofertowa brutto, w ramach kryterium cena, służy jedynie porównaniu złożonych ofert.
Ceny podane w ofercie nie mogą być wyższe od stawek ustalonych w Uchwale nr XXXVIII/219/14 Rady Powiatu w Suwałkach z dnia 6 listopada 2014 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów.

3. Zamawiający będzie rozliczał się z wykonawcą na podstawie rzeczywistych danych dotyczących ilości i rodzajów usuniętych pojazdów oraz faktycznej ilości dni przechowywania każdego pojazdu.

IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.03.2015 r. do godz. 13:00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, Biuro Obsługi Klienta

X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Jolanta Sawicka, tel. 87 565 92 45

Spis załączników:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 -  szczegółowy formularz cenowy,
Załącznik nr 3 – oświadczenie,
Załącznik nr 4 – wykaz pojazdów,
Załącznik nr 5 – oświadczenie,
Załącznik nr 6 – wzór umowy
BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU