Strona Główna » Poprzednia strona » Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Dodano dnia: 2011-10-31
O G Ł O S Z E N I E Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 roku o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Starosta Suwalski ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach ul. Świerkowa 60 16-400 Suwałki
II. Określenie stanowiska urzędniczego: Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
jest obywatelem polskim,
posiada wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe kartograficzne,
posiada co najmniej czteroletni staż pracy lub wykonywała co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
posiada co najmniej jeden zakres uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:
znajomość przepisów ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych dotyczących samorządu terytorialnego,
znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
znajomość podstawowych zasad techniki prawodawczej.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym.
Organizacja pracy i kierowanie zespołem pracowników Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Nadzór nad prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji mapy zasadniczej.
Nadzór nad programowaniem modernizacji i aktualizacji operatów ewidencji gruntów.
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacja baz danych.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
kwestionariusz osobowy*
list motywacyjny,
kserokopia dowodu osobistego,
odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na dane stanowisko),
kserokopie dokumentów potwierdzających czteroletni staż pracy lub potwierdzających wykonywanie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii,
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji.
2. Dokumenty dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych kwalifikacji.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: „Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej” w terminie do dnia 15 listopada 2011 r. do godz. 900do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 51/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 51/2011 Starosty Suwalskiego z dnia 31 października 2011 r. w sprawie ogłoszenia naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 17 listopada 2011 roku w godz. 9.00 – 14.00.
W dniu 18 listopada 2011r. od godz. 9.00 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne oraz (I piętro, pok.125).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 5 grudnia 2011 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Cezary Grzegorz Zwoliński – Sekretarz Powiatu, tel.+ 48 087 5659250,
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
WICESTAROSTA
/-/ Witold Kowalewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)