Strona Główna » Poprzednia strona » Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
Dodano dnia: 2012-04-12
O G Ł O S Z E N I E Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach
Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Suwałkach ul. Świerkowa 60 16-400 Suwałki
Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
jest obywatelem polskim,
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie informatyczne z 3- letnim stażem pracy,
ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
wykształcenie wyższe techniczne o profilu (specjalności): informatyka,
co najmniej 2 –letni staż pracy na podobnym stanowisku,
znajomość technologii sieciowych i internetowych,
znajomość systemów operacyjnych Windows,
znajomość zagadnień telekomunikacji przewodowej i bezprzewodowej,
znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych,
znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
znajomość ustawy –Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Administrowanie bazami danych znajdującymi się w Wydziale oraz zapewnienie ciągłości przepływu danych pomiędzy poszczególnymi systemami.
Administrowanie siecią lokalną znajdującą się w Wydziale.
Aktualizacja oprogramowania oraz struktury baz danych na podstawie materiałów dostarczanych przez autorów programów.
Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt i prowadzącymi serwis w zakresie napraw gwarancyjnych, konserwacji oraz zakupu sprzętu.
Współpraca z firmami dostarczającymi oprogramowanie w zakresie ewentualnych nieprawidłowości działania aplikacji.
Nadzór nad legalnością oprogramowania komputerowego eksploatowanego w Wydziale.
Dbanie o właściwe wykorzystanie i użytkowanie sprzętu komputerowego w Wydziale.
Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych:
ochrona danych przed dostępem osób nieupoważnionych
ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją
ochrona nośników magnetycznych i optycznych przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed przypadkowym zniszczeniem
utrzymywanie
w tajemnicy powierzonych identyfikatorów, haseł, częstotliwości ich
zmiany oraz szczegółów technologicznych systemów, także po ustaniu
zatrudnienia w Starostwie Powiatowym
archiwizowanie danych zgodnie z instrukcją technologiczną.
Wdrażanie systemów informatycznych w zakresie geodezji, kartografii, gospodarki gruntami i ochrony gruntów rolnych.
Udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału w zakresie obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz wdrożonych systemów informatycznych.
Udział w organizowaniu przetargów na potrzeby wydziału.
Wydawanie ramowych warunków technicznych do prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie wymaganych formatów plików i ich struktur.
Kontrola przyjmowanych do zasobu numerycznych opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem poprawności struktury plików, atrybutów oraz topologii.
Wprowadzanie zmian w bazach wynikających z kompleksowych modernizacji i aktualizacji zasobu na podstawie plików dostarczonych przez wykonawców.
Wydawanie i kontrola plików SWDE wraz z analizą powstałych raportów.
Wydawanie oraz wczytywanie danych w ogólnodostępnych formatach.
Wskazanie wymaganych dokumentów.
Dokumenty niezbędne:
kwestionariusz osobowy *
list motywacyjny,
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
kserokopia dokumentów potwierdzających 3- letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.
Dokumenty dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy na podobnym stanowisku.
Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
Specyfika pracy na stanowisku:
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze,
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
Przewidywany termin zatrudnienia: maj – czerwiec 2012 rok.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej", w terminie do dnia 27 kwietnia 2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).
Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.
Przeprowadzenie naboru obejmie:
etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu,
etap drugi - test pisemny oraz/lub rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.2.3)÷14) .
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach http://sp-suwalki.pbip.pl), na stronie internetowej (http://www.powiat.suwalski.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (http://www.powiat.suwalski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 czerwca 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Małgorzata Dorota Tumialis – Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,
3) Anna Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.
S T A R O S T A
/-/ Szczepan Ołdakowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)