Wersja Angielska Wersja Litewska 

Pobierz Flash Player aby wyświetlić baner.
Herb Powiatu SUwalskiego

STAROSTWO POWIATOWE
ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
TELEFONY
centrala: +48 87 5659200
fax: +48 87 5664718
bok@powiat.suwalski.pl
sekretariat@powiat.suwalski.pl

Nasz Powiat

interesanci

Strona Główna »  Poprzednia strona »  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach
drukuj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach

Dodano dnia: 2012-04-12

O G Ł O S Z E N I E
Starosty Suwalskiego
z dnia 11 kwietnia 2012 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym
w Suwałkach

Starosta Suwalski
ogłasza nabór na stanowisko
 podinspektora do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami



  1. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki

  1. Określenie  stanowiska urzędniczego:
podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

1 etat – pełny wymiar czasu pracy


  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.


  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. posiada wykształcenie wyższe informatyczne  lub średnie informatyczne  z 3- letnim stażem pracy,
  4. ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. wykształcenie wyższe techniczne o profilu (specjalności): informatyka,
  2. co najmniej  2 –letni staż pracy na podobnym stanowisku,
  3. znajomość technologii sieciowych i internetowych,
  4. znajomość systemów operacyjnych Windows,
  5. znajomość zagadnień telekomunikacji przewodowej i bezprzewodowej,
  6. znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznych,
  7. znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
  8. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
  9. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
  10. znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  11. znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  12. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  13. znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  14. znajomość ustawy –Prawo geodezyjne i kartograficzne.


  1. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

  1. Administrowanie bazami danych znajdującymi się w Wydziale oraz zapewnienie ciągłości przepływu danych pomiędzy poszczególnymi systemami.
  2. Administrowanie siecią lokalną znajdującą się w Wydziale.
  3. Aktualizacja oprogramowania oraz struktury baz danych na podstawie materiałów dostarczanych przez autorów programów.
  4. Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt i prowadzącymi serwis w zakresie napraw gwarancyjnych, konserwacji oraz zakupu sprzętu.
  5. Współpraca z firmami dostarczającymi oprogramowanie w zakresie ewentualnych nieprawidłowości działania aplikacji.
  6. Nadzór nad legalnością oprogramowania komputerowego eksploatowanego w Wydziale.
  7. Dbanie o właściwe wykorzystanie i użytkowanie sprzętu komputerowego w Wydziale.
  8. Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych:
  • ochrona danych przed dostępem osób nieupoważnionych
  • ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją
  • ochrona nośników magnetycznych i optycznych przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed przypadkowym zniszczeniem
  • utrzymywanie w tajemnicy powierzonych identyfikatorów, haseł, częstotliwości ich zmiany oraz szczegółów technologicznych systemów, także po ustaniu zatrudnienia w Starostwie Powiatowym
  • archiwizowanie danych zgodnie z instrukcją technologiczną.
  1. Wdrażanie systemów informatycznych w zakresie geodezji, kartografii, gospodarki gruntami i ochrony gruntów rolnych.
  2. Udzielanie instruktażu pracownikom Wydziału w zakresie obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz wdrożonych systemów informatycznych.
  3. Udział w organizowaniu przetargów na potrzeby wydziału.
  4. Wydawanie ramowych warunków technicznych do prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie wymaganych formatów plików i ich struktur.
  5. Kontrola przyjmowanych do zasobu numerycznych opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem poprawności struktury plików, atrybutów oraz topologii.
  6. Wprowadzanie zmian w bazach wynikających z kompleksowych modernizacji i aktualizacji zasobu na podstawie plików dostarczonych przez wykonawców.
  7. Wydawanie i kontrola plików SWDE wraz z analizą powstałych raportów.
  8. Wydawanie oraz wczytywanie danych w ogólnodostępnych formatach.

  1. Wskazanie wymaganych dokumentów.

  1. Dokumenty niezbędne:  

    1. kwestionariusz osobowy *
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (przy braku dyplomu dopuszcza się przedstawienie zaświadczenia z uczelni/szkoły potwierdzającego uzyskanie tytułu, zaświadczenie winno być wydane na 30 dni przed dniem złożenia oferty na stanowisko),
    4. kserokopia dokumentów potwierdzających  3- letni staż pracy (przy wykształceniu średnim),
    5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
    6. oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
    7. oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
    8. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów będących osobami niepełnosprawnymi.

  1. Dokumenty dodatkowe:

    1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    2. kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2- letni staż pracy na podobnym stanowisku.

  1. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Suwałkach nie przekroczył 6%,
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Suwałki, ul. Świerkowa 60.
  2. Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony.
  3. Specyfika pracy na stanowisku:
  1. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze,
  2. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  1. Przewidywany termin zatrudnienia: maj – czerwiec 2012 rok.

  1. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw baz danych oraz informatyzacji Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej", w terminie do dnia 27 kwietnia  2012 r. do godz. 900 do Starostwa Powiatowego w Suwałkach,  ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki (Biuro Obsługi Klienta - pok. 20).


  1. Inne informacje.       

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony w zarządzeniu Nr 18/2012 Starosty Suwalskiego z dnia 11 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Suwalskiego z dnia 19 stycznia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.

Przeprowadzenie naboru obejmie:
  1. etap pierwszy polegający na sprawdzeniu spełniania przez kandydatów wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu,
  2. etap drugi -  test pisemny oraz/lub rozmowę kwalifikacyjną.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione (telefonicznie lub drogą elektroniczną) i zaproszone do drugiego etapu naboru- potwierdzającego w szczególności stopień spełnienia wymagań dodatkowych zawartych w pkt III.2.3)÷14) .

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach http://sp-suwalki.pbip.pl), na stronie internetowej (http://www.powiat.suwalski.pl) i na  tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter). Dodatkowo kandydaci, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/) oraz na stronie internetowej (http://www.powiat.suwalski.pl).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Suwałkach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 30 czerwca 2012 r. w pok. 123 (I piętro) Starostwa Powiatowego w Suwałkach. Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy  od dnia ogłoszenia wyniku naboru zostaną komisyjnie zniszczone.  
    
               

Dodatkowych informacji udzielają:                                   
1) Ryszard Jan Kalinowski – Naczelnik Wydziału Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 087 5659220,
2) Małgorzata Dorota Tumialis – Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, tel.+ 48 087 5659222,
3) Anna  Nowacka – Inspektor ds. osobowych, tel.+ 48 087 5659252.


S T A R O S T A

/-/ Szczepan Ołdakowski


* kwestionariusz osobowy do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (http://sp-suwalki.pbip.pl/), na stronie internetowej (www.powiat.suwalski.pl) lub w Biurze Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach (pok. 20)    












BIP
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Epuap
Niepełnosprawni
Powiatowy Urzad Pracy
Ośrodek Wsparcia w Lipniaku
SOWA
Zespół Szkół w Dowspudzie
OSTRZEŻENIA i KOMUNIKATY
Jurbarko
Zwiazek powiatow polskich
Wirtualny kraj

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Dowspuda
wrota podlasia
ARR ARES S.A.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

index firm
Fundacja przeds
Ares SA


© 2002-2015 Powiat Suwalski

  Tworzenie stron internetowych ONAVI & KANET.EU