Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zorganizowanie wyjazdu do Holandii dla 40 dzieci z powiatu suwalskiego oraz 6 opiekunów
Plan wycieczki:
WYJAZD DO HOLANDII 19-28.06.2010
46 osób (40 dzieci i 6 opiekunów)
19.06.2010 (sobota)
5.30 - podstawienie autokaru klasy turystycznej (parking przy budynku
Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Świerkowa 60)
6.00 - wyjazd z Suwałk do Słubic lub bliskich okolic
- obiadokolacja i nocleg w pokojach z łazienkami
20.06.2010 (niedziela)
- Rano msza święta, śniadanie, pobranie suchego prowiantu, wykwaterowanie z hotelu
- wyjazd do Holandii
20-26.06.2010 - pobyt w Holandii – za stronę organizacyjną odpowiada partner holenderski
27.06.2010 (niedziela)
- rano wyjazd do Polski po śniadaniu
- przyjazd na nocleg do Polski do Słubic lub bliskich okolic, tu obiadokolacja i nocleg w pokojach z łazienkami,
28.06.2010 (poniedziałek)
- rano śniadanie, wykwaterowanie z miejsca noclegowego
- wyjazd do Suwałk
- obiad na trasie (w połowie trasy)
- powrót do Suwałk wieczorem (parking przy budynku Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul.Świerkowa 60)
Świadczenia łącznie:
- ubezpieczenie NNW i KL uczestników wyjazdu na cały okres wyjazdu (listę uczestników wraz z danymi niezbędnymi do ubezpieczenia udostępni Zamawiający)
- przewóz osób na trasie Suwałki-Landgraaf (Holandia)-Suwałki (limit 3500 km),
- autokar ma być do dyspozycji grupy na terenie Holandii (limit 1000 km),
- 2 noclegi w Słubicach lub okolicach,
- 2 obiadokolacje i 2 śniadania w Słubicach lub okolicach
- paczki prowiantowe w dniu 20.06.2010 na drogę do Holandii
- obiad na trasie w drodze powrotnej (w połowie trasy) Uwaga! Koszty zakwaterowania i wyżywienia 2 kierowców w Holandii i w Polsce
jak również opłaty parkingowe pokrywa Zleceniodawca.
3. Termin realizacji zamówienia: 19.06.2010 r. – 28.06.2010 r.
4 . Warunki płatności: przelew po realizacji zamówienia w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury.
5. Forma złożenia oferty:
5.1 Ofertę na formularzu ofertowym należy złożyć w terminie : do dnia 07.06.2010 r. do godz.12:00
5.2 Pisemnie lub osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, pok. Nr 5
5.3 Do oferty należy dołączyć dokumenty:
* wykonawca zobowiązany jest przedstawić program wycieczki zawierający dokładne określenie miejsc noclegowych oraz miejsc spożycia obiadów, obiadokolacji i śniadań, zgodny z proponowanymi przez Zamawiającego terminami,
* wykaz suchego prowiantu przewidzianego w paczkach,
* oświadczenie do postępowania na wybór organizatora wycieczki,
* kopię aktualnej gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej albo kopię umowy ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie prowadzonej działalności turystycznej, o której mowa w art.5 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych potwierdzonej za zgodność z oryginałem
6. Na wykonanie zamówienia będzie zawarta umowa.
Załączniki:
Formularz ofertowy
Oświadczenie do postępowania na wybór organizatora wycieczki
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.