Strona Główna » Poprzednia strona » Ogłoszenie o zamówieniu na szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osób niedowidzących z programem głośnomówiącym
Ogłoszenie o zamówieniu na szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osób niedowidzących z programem głośnomówiącym
Dodano dnia: 2011-09-08
Suwałki, dnia 07.09.2011r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przeprowadzenie szkolenia dla dwóch osób
z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, uczestników projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
http.//powiat.suwalski.pl/przetargi.php
4. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!”, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV), kod 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego w zakresie:
1. Szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osób niedowidzących
z programem głośnomówiącym - kod 80530000 – 8
Szkolenie przewidziane jest dla 2 osób niepełnosprawnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy.
W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach.
Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 60 godzin podzielonych na część teoretyczną
i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić około 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia.
5.INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6.ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ.
7. PRZEWIDYWANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca będzie realizował zamówienie od 20 września 2011r. do 31 października 2011r.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
8.1Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,
którzy:
8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
8.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
8.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 8.1.1 – 8.1.4 winien spełniać jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
8.2Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów opisanych w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca musi spełniać wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ
i wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niespełnienie wymagań powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTACJI, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia
i dokumenty :
1.1oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
1.2aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, natomiast w przypadku państwowych jednostek budżetowych, oświadczenie określające podstawę prawną, która reguluje zakres jej działania.
1.3zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy;
1.4aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składania ofert;
1.5aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składania ofert;
1.6Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
– wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert
2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty:
2.1wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ).
Do ofert należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganą wiedzę i uprawnienia do przeprowadzenia takiego szkolenia.
2.2 wykaz Wykonawcy potwierdzający, że Wykonawca dysponuje odpowiednio
przygotowanymi pomieszczeniami oraz wyposażeniem zapewniającym wykonanie
zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
10.ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
11.KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
12.1 Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następującego kryterium:
- Cena - 100%
12.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie w pokoju nr 19
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16 – 400 Suwałki,
w terminie najpóźniej do dnia 16 września 2011r. do godz. 10.00
Zewnętrzną kopertę należy zaadresować jak niżej:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świerkowa 60
16 – 400 Suwałki
Z dopiskiem:
Przetarg nieograniczony pt:
Szkolenie w ramach projektu „KORKOCIĄG. Wypłyń na głębię!” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Nie otwierać przed dniem 16 września 2011r., godz. 10.30”.
13.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14.DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku co do treści oferty, na podstawie, której wybrano Wykonawcę, polegającej na zmianie terminu
realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jak również Wykonawcy,
z powodu zmiany liczby osób na mniejszą, bądź większą, która będzie uczestniczyła w danym szkoleniu oraz wystąpienia zdarzeń losowych.
Suwałki, dnia 07.09.2011 r.
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.